№
|
საქმიანობა/ აქტივობა
|
მიზანი
|
რესურსი
|
შედეგი
|
1
|
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარების ჯგუფში ჯგუფის წევრების ფუნქცია-მოვალეობების გაცნობა.
|
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფის
წევრებმა განიხილონ და გაანალიზონ ჯგუფის წევრების ფუნქცია-მოვალეობები
|
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარების ჯგუფის წევრების ფუნქცია-მოვალეობების ჩამონათვალი.
|
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარების ჯგუფის წევრებმა გაანალიზეს ჯგუფის თითოეული წევრის ფუნქცია-მოვალეობები.
|
2.
|
მასწავლებლის პროფესიული
სტანდარტის განხილვა და პროფესიული განვითარების საჭიროების დადგენა.
|
მასწავლებლებმა განიხილონ
მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტი, იმსჯელონ პროფესიული განვითარების საჭიროებაზე,
განსაზღვრონ შესაბამისი აქტივობები.
|
მასწავლებლის პროფესიული
სტანდარტი,
ჯგუფის წევრების ფუნქცია-მოვალეობების
ჩამონათვალი.
დაფა, ცარცი, ფურცელი,
კალამი.
|
მასწავლებლებმა განიხილეს
მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტი, იმსჯელეს პროფესიული განვითარების საჭიროებებზე,
განსაზღვრეს შესაბამისი აქტივობები.
|
3
|
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარების ჯგუფის წევრების ფუნქცია-მოვალეობების შესაბამისი აქტივობების
დადგენა.
დადგენილი აქტოვობების
მიხედვით სამოქმედო გეგმის შედგენა.
|
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარების ჯგუფის წევრებმა იმსჯელონ და დაადგინონ, ჯგუფის ფუნქცია-მოვალეობების
შესაბამისი პროფესიული განვითარებისათვის საჭირო აქტივობები.
|
დაფა, ცარცი, დაფის
საშლელი, ფურცელი, კალამი.
|
სკოლია ბაზაზე მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარების ჯგუფის წევრებმა
დაადგინეს ჯგუფის ფუნქცია-მოვალეობების
შესაბამისი პროფესიული განვითარებისათვის საჭირო აქტივობები.
|
4
|
მასწავლებელთა პროფესიული
ეთიკის კოდექსის და მოსწავლეთა ქცევის კოდექსის განხილვა.
|
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარების ჯგუფის წევრებმა იმსჯელონ მასწავლებლისა და მოსწავლის ქცევის
წესებზე.
|
მასწავლებლის პროფესიული
ეთიკის კოდექსი.
მოსწავლის ქცევის კოდექსი.
|
კათედრებმა და კლასის
ხელმძღვანელებმა მოსწავლეებთან ერთად შეიმუშავეს მოსწავლის ქცევის წესები და საკლასო
ოთახში თვალსაჩინო ადგილას ჰანათავსეს.
|
5.
|
მასწავლებელთა და მოსწავლეთა
შეფასებისა და თვითშეფასების ფორმების განხილვა/შემუშავება
|
ჯგუფის წევრებმა განიხილონ/შეიმუშაონ მასწავლებელთა და მოსწავლეთა შეფასებისა
და თვითშეფასების ფორმები
|
დაფა, ცარცი, დაფის საშლელი, ფურცელი, კალამი,
მასწავლებელთა, მოსწავლეთა შეფასებისა და თვითშეფასების ფორმების ნიმუშები,
კომპიუტერი, პრინტერი
|
ჯგუფის წევრებმა განიხილეს/შეიმუშავეს მასწავლებელთა და მოსწავლეთა შეფასებისა
და თვითშეფასების ფორმები.
|
6.
|
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფის მიერ მასწავლებლის
პორტფოლიოს სავარაუდო შინაარსის განსაზღვრა.
|
ჯგუფის წევრებმა განსაზღვრონ მასწავლებელთა პორტფოლიოს სავარაუდო შინაარსი.
|
ფურცლები, კალამი, კომპიუტერი და პრინტერი.
|
ჯგუფის წევრებმა განსაზღვრეს სკოლის მასწავლებელთა პორტფოლიოს სავარაუდო შინაარსი.
|
7.
|
ჯგუფის წევრი მასწავლებლების მიერ ინტეგრირებული და ღია გაკვეთილების
ჩატარების დაგეგმვა, ჩატარება და შეფასება.
|
ჯგუფის წევრმა მასწავლებლებმა დაგეგმონ ღია და ინტეგრირებული გაკვეთილები, ჩაატარონ და შეაფასონ.
|
გაკვეთილის გეგმის ფორმები, კალამი, განხორციელებილი გაკვეთილის შეფასების
ფორმა; ავტორი მასწავლებლის თვითშეფასების ფორმა.
|
ჯგუფის წევრმა მასწავლებლებმა დაგეგმეს და ჩაატარეს სამოდელო და ინტეგრირებული
გაკვეთილები.
|
8.
|
მასწავლებლის პორტფოლიოს შეფასების
კრიტერიუმების განსაზღვრა.
|
ჯგუფის წევრებმა განსაზღვრონ მასწავლებლის პორტფოლიოს შეფასების კრიტერიუმები.
|
დაფა, ცარცი, დაფის საშლელი. კალამი, ფურცელი, პორტფოლიოს ჩამონათვალი,
კომპიუტერი, პრინტერი.
|
ჯგუფის წევრებმა განსაზღვრეს მასწავლებლის პორტფოლიოს შეფასების კრიტერიუმები.
|
9.
|
მასწავლებლის მიერ შექმნილი სასწავლო რესურსების სახეების დადგენა/ გაცნობა
და მნიშვნელობა. სასწავლო რესურსის შეფასების
რუბრიკის განხილვა.
|
ჯგუფის წევრებმა განსაზღვრონ სასწავლო რესურსების ტიპები და განიხილეო/შეისწავლონ
რესურსის შეფასების რუბრიკა.
|
კალამი, ფურცელი, პორტფოლიოს ჩამონათვალი, კომპიუტერი, პრინტერი.
|
ჯგუფის წერებმა გააცნეს მასწავლებელებს
სასწავლო რესურსების ტიპები და მისი შეფასების რუბრიკა.
|
10
|
პედაგოგიური კვლევა და კვლევის შესახებ არსებული მასალის განხილვა.
|
ჯგუფის წევრებმა მოიძიონ, განიხილონ და შეაფასონ მასალა პედაგოგიური
კვლევის შესახებ.
|
ფურცლები, კალამი, თეორიული მასალა პედაგოგიური კვლევის შესახებ, კომპიუტერი,
პრინტერი, ინტერნეტი.
|
ჯგუფის წერებმა მოიძიეს და განიხილეს, შეაფასეს პედაგოგიური კვლევა.
|
11
|
სამოდელო გაკვეთილის დაგეგმვა და შეფასება
|
ჯგუფის წევრებმა მოიძიონ, განიხილონ და შეაფასონ მასალა სამოდელო გაკვეთილების
შესახებ.
ტრენინგის მასალების განხილვა.
|
ფურცლები, კალამი, თეორიული მასალა სამოდელო გაკვეთილების შესახებ, კომპიუტერი, პრინტერი, ინტერნეტი.
|
ჯგუფის წერებმა მოიძიეს და განიხილეს, შეაფასეს სამოდელო გაკვეთილები.
|
12
|
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფის წლიური
ანგარიში სამოქმედო გეგმის განხორციელების შესახებ.
|
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფის წევრებმა
მოამზადონ წლიური ანგარიში სამოქმედო გეგმის განხორციელების შესახებ.
|
ფურცელი, კალამი, ანგარიშის ფორმა, კომპიუტერი და პრინტერი.
|
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფის წევრებმა
მოამზადეს წლიური ანგარიში სამოქმედო გეგმის განხორციელების შესახებ.
|
გვერდები
- მთავარი
- ჩვენს შესახებ
- ჯგუფის უფლება-მოვალეობები
- ესგ
- შეფასების ჯგუფის დებულება
- eSchool
- მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტი
- ჯგუფის სამუშაო გეგმა
- თვითშეფასების კითხვარი
- მასწავლებლის ეთიკის კოდექსი
- მოსწავლის ქცევის კოდექსი
- მასწავლებლის პორტფოლიო
- სასწავლო რესურსები
- პედაგოგიური კვლევა
- გაკვეთილის გეგმა
- სამოდელო გაკვეთილი
- SWOT - ანალიზი
- ჯგუფის ანგარიში
- ელექტრონული რესურსები
- ფოტოგალერეა
ჯგუფის სამუშაო გეგმა
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий