ჯგუფის სამუშაო გეგმა



საქმიანობა/ აქტივობა
მიზანი
რესურსი
შედეგი
1
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფში ჯგუფის წევრების ფუნქცია-მოვალეობების გაცნობა.
სკოლის ბაზაზე  მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფის წევრებმა განიხილონ და გაანალიზონ ჯგუფის წევრების ფუნქცია-მოვალეობები
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფის წევრების ფუნქცია-მოვალეობების ჩამონათვალი.
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფის წევრებმა გაანალიზეს ჯგუფის თითოეული წევრის  ფუნქცია-მოვალეობები.
2.
მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტის განხილვა და პროფესიული განვითარების საჭიროების დადგენა.

მასწავლებლებმა განიხილონ მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტი, იმსჯელონ პროფესიული განვითარების საჭიროებაზე, განსაზღვრონ შესაბამისი აქტივობები.
მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტი,
ჯგუფის წევრების ფუნქცია-მოვალეობების ჩამონათვალი.
დაფა, ცარცი, ფურცელი, კალამი.
მასწავლებლებმა განიხილეს მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტი, იმსჯელეს პროფესიული განვითარების საჭიროებებზე, განსაზღვრეს შესაბამისი აქტივობები.
3
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფის წევრების ფუნქცია-მოვალეობების შესაბამისი აქტივობების დადგენა.
დადგენილი აქტოვობების მიხედვით სამოქმედო გეგმის შედგენა.
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფის წევრებმა იმსჯელონ და დაადგინონ, ჯგუფის ფუნქცია-მოვალეობების შესაბამისი პროფესიული განვითარებისათვის საჭირო აქტივობები.
დაფა, ცარცი, დაფის საშლელი, ფურცელი, კალამი.
სკოლია ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფის წევრებმა დაადგინეს ჯგუფის ფუნქცია-მოვალეობების შესაბამისი პროფესიული განვითარებისათვის საჭირო აქტივობები.
4
მასწავლებელთა პროფესიული ეთიკის კოდექსის და მოსწავლეთა ქცევის კოდექსის განხილვა.
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფის წევრებმა იმსჯელონ მასწავლებლისა და მოსწავლის ქცევის წესებზე.
მასწავლებლის პროფესიული ეთიკის კოდექსი.
მოსწავლის ქცევის კოდექსი.
კათედრებმა და კლასის ხელმძღვანელებმა მოსწავლეებთან ერთად შეიმუშავეს მოსწავლის ქცევის წესები და საკლასო ოთახში თვალსაჩინო ადგილას ჰანათავსეს.
5.
მასწავლებელთა  და მოსწავლეთა შეფასებისა და თვითშეფასების ფორმების განხილვა/შემუშავება
ჯგუფის წევრებმა განიხილონ/შეიმუშაონ მასწავლებელთა და მოსწავლეთა შეფასებისა და თვითშეფასების ფორმები
დაფა, ცარცი, დაფის საშლელი, ფურცელი, კალამი,
მასწავლებელთა, მოსწავლეთა შეფასებისა და თვითშეფასების ფორმების ნიმუშები, კომპიუტერი, პრინტერი
ჯგუფის წევრებმა განიხილეს/შეიმუშავეს მასწავლებელთა და მოსწავლეთა შეფასებისა და თვითშეფასების ფორმები.
6.
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფის მიერ მასწავლებლის პორტფოლიოს სავარაუდო შინაარსის განსაზღვრა.
ჯგუფის წევრებმა განსაზღვრონ მასწავლებელთა პორტფოლიოს სავარაუდო შინაარსი.
ფურცლები, კალამი, კომპიუტერი და პრინტერი.
ჯგუფის წევრებმა განსაზღვრეს სკოლის  მასწავლებელთა პორტფოლიოს სავარაუდო შინაარსი.
7.
ჯგუფის წევრი მასწავლებლების მიერ ინტეგრირებული და ღია გაკვეთილების ჩატარების დაგეგმვა, ჩატარება და შეფასება.
ჯგუფის წევრმა მასწავლებლებმა დაგეგმონ ღია  და ინტეგრირებული გაკვეთილები, ჩაატარონ და შეაფასონ.
გაკვეთილის გეგმის ფორმები, კალამი, განხორციელებილი გაკვეთილის შეფასების ფორმა; ავტორი მასწავლებლის თვითშეფასების ფორმა.
ჯგუფის წევრმა მასწავლებლებმა დაგეგმეს და ჩაატარეს სამოდელო და ინტეგრირებული გაკვეთილები.
8.
 მასწავლებლის პორტფოლიოს შეფასების კრიტერიუმების განსაზღვრა.
ჯგუფის წევრებმა განსაზღვრონ მასწავლებლის პორტფოლიოს შეფასების კრიტერიუმები.
დაფა, ცარცი, დაფის საშლელი. კალამი, ფურცელი, პორტფოლიოს ჩამონათვალი, კომპიუტერი, პრინტერი.
ჯგუფის წევრებმა განსაზღვრეს მასწავლებლის პორტფოლიოს შეფასების კრიტერიუმები.
9.
მასწავლებლის მიერ შექმნილი სასწავლო რესურსების სახეების დადგენა/ გაცნობა და მნიშვნელობა. სასწავლო რესურსის შეფასების  რუბრიკის განხილვა.
ჯგუფის წევრებმა განსაზღვრონ სასწავლო რესურსების ტიპები და განიხილეო/შეისწავლონ რესურსის შეფასების რუბრიკა.
კალამი, ფურცელი, პორტფოლიოს ჩამონათვალი, კომპიუტერი, პრინტერი.
ჯგუფის წერებმა  გააცნეს მასწავლებელებს სასწავლო რესურსების ტიპები და მისი შეფასების რუბრიკა.
10
პედაგოგიური კვლევა და კვლევის შესახებ არსებული მასალის განხილვა.
ჯგუფის წევრებმა მოიძიონ, განიხილონ და შეაფასონ მასალა პედაგოგიური კვლევის შესახებ.
ფურცლები, კალამი, თეორიული მასალა პედაგოგიური კვლევის შესახებ, კომპიუტერი, პრინტერი, ინტერნეტი.
ჯგუფის წერებმა მოიძიეს და განიხილეს, შეაფასეს პედაგოგიური კვლევა.
11
სამოდელო გაკვეთილის დაგეგმვა და შეფასება
ჯგუფის წევრებმა მოიძიონ, განიხილონ და შეაფასონ მასალა სამოდელო გაკვეთილების შესახებ.
ტრენინგის მასალების განხილვა.
ფურცლები, კალამი, თეორიული მასალა სამოდელო გაკვეთილების  შესახებ, კომპიუტერი, პრინტერი, ინტერნეტი.
ჯგუფის წერებმა მოიძიეს და განიხილეს, შეაფასეს სამოდელო გაკვეთილები.
12
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფის წლიური ანგარიში სამოქმედო გეგმის განხორციელების შესახებ.
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფის წევრებმა მოამზადონ წლიური ანგარიში სამოქმედო გეგმის განხორციელების შესახებ.
ფურცელი, კალამი, ანგარიშის ფორმა, კომპიუტერი და პრინტერი.
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფის წევრებმა მოამზადეს წლიური ანგარიში სამოქმედო გეგმის განხორციელების შესახებ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий