განხორციელებული საქმიანობები
|
მიზანი
|
მიღებული შედეგი
|
მასწავლებელთა
პროფესიული ჯგუფის წევრებმა განიხილეს და გაანალიზეს ჯგუფის უფლება-მოვალეობები
|
მასწავლებელთა
პროფესიული ჯგუფის წევრების უფლება-მოვალეობები
|
შემუშავდა
და შეიქმნა მასწავლებელთა პროფესიული ჯგუფის წევრების უფლება-მოვალეობების
ჩამონათვალი, რომელსაც გაეცვნენ ჯგუფის წევრები
|
მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტის
განხილვა და პროფესიული განვითარების საჭიროების დადგენა.
|
მასწავლებლებმა განიხილონ მასწავლებლის
პროფესიული სტანდარტი, იმსჯელონ პროფესიული განვითარების საჭიროებაზე, განსაზღვრონ
შესაბამისი აქტივობები.
|
მასწავლებლებმა განიხილეს მასწავლებლის
პროფესიული სტანდარტი, იმსჯელეს პროფესიული განვითარების საჭიროებებზე, განსაზღვრეს
შესაბამისი აქტივობები.
|
დადგენილი აქტოვობების მიხედვით
სამოქმედო გეგმის შედგენა.
|
ჯგუფის წევრებმა
დადგენილი აქტივობები დაალაგონ შესაბამისი თანამიმდევრობით, განსაზღვრონ აქტივობათა
შესრულების ვადები, საჭირო რესურსები და შედეგები
|
ჯგუფის წევრებმა
დადგენილი აქტივობები დაალაგეს შესაბამისი თანამიმდევრობით, განსაზღვრეს აქტივობების
შესრულების ვადები, საჭირო რესურსები და შედეგები.
|
მასწავლებელთა
პროფესიული ეთიკის კოდექსისა და მოსწავლეთა ქცევის კოდექსის განხილვა/ ანალიზი
|
ჯგუფის
წევრმა განიხილეს მასწავლებელთა პროფესიული ეთიკის კოდექსისი და მოსწავლეთა
ქცევის კოდექსი. შეიმუშავეს მოსწავლეთა ქცევის წესები.
|
ჯგუფის წევრებმა კლასისი დამრიგებლებთან ერთად
შეადგინეს მოსწავლეთა ქცევის წესები.
|
მასწავლებელთა და მოსწავლეთა შეფასებისა და თვითშეფასების ფორმების
განხილვა/შემუშავება
|
ჯგუფის წევრებმა განიხილონ/შეიმუშაონ
მასწავლებელთა და მოსწავლეთა შეფასებისა და თვითშეფასების ფორმები
|
ჯგუფის წევრებმა განიხილეს/შეიმუშავეს
მასწავლებელთა და მოსწავლეთა შეფასებისა და თვითშეფასების ფორმები.
|
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარების ჯგუფის მიერ მასწავლებლის პორტფოლიოს სავარაუდო შინაარსის განსაზღვრა.
|
ჯგუფის წევრებმა განსაზღვრონ მასწავლებელთა
პორტფოლიოს სავარაუდო შინაარსი.
|
ჯგუფის წევრებმა განსაზღვრეს სკოლის მასწავლებელთა პორტფოლიოს სავარაუდო შინაარსი.
|
ჯგუფის წევრი მასწავლებლების მიერ
ინტეგრირებული და ღია გაკვეთილების ჩატარების დაგეგმვა, ჩატარება და შეფასება.
|
ჯგუფის წევრმა მასწავლებლებმა დაგეგმონ
ღია და ინტეგრირებული გაკვეთილები, ჩაატარონ
და შეაფასონ.
|
ჯგუფის წევრმა მასწავლებლებმა დაგეგმეს
და ჩაატარეს სამოდელო და ინტეგრირებული გაკვეთილები.
|
მასწავლებლის პორტფოლიოს შეფასების
კრიტერიუმების განსაზღვრა.
|
ჯგუფის წევრებმა განსაზღვრონ მასწავლებლის
პორტფოლიოს შეფასების კრიტერიუმები.
|
ჯგუფის წევრებმა განსაზღვრეს მასწავლებლის
პორტფოლიოს შეფასების კრიტერიუმები.
|
მასწავლებლის მიერ შექმნილი სასწავლო
რესურსების სახეების დადგენა/ გაცნობა და მნიშვნელობა. სასწავლო რესურსის შეფასების რუბრიკის განხილვა.
|
ჯგუფის წევრებმა განსაზღვრონ სასწავლო
რესურსების ტიპები და განიხილეო/შეისწავლონ რესურსის შეფასების რუბრიკა.
|
ჯგუფის წერებმა გააცნეს მასწავლებელებს სასწავლო რესურსების ტიპები
და მისი შეფასების რუბრიკა.
|
პედაგოგიური კვლევა და კვლევის
შესახებ არსებული მასალის განხილვა.
|
ჯგუფის წევრებმა მოიძიონ, განიხილონ
და შეაფასონ მასალა პედაგოგიური კვლევის შესახებ.
|
ჯგუფის წერებმა მოიძიეს და განიხილეს,
შეაფასეს პედაგოგიური კვლევა.
|
სამოდელო
გაკვეთილის დაგეგმვა და შეფასების რუბრიკების განხილვა.
მოძიებული
სამოდელო გაკვეთილის შეფასება.
|
ჯგუფის
წევრებმა სამოდელო გაკვეთილის რუბრიკის გამოყენებით მოახდინონ ერთერთი სამოდელო
გაკვეთილის შეფასება.
|
ჯგუფის წერებმა მოიძიეს და განიხილეს,
შეაფასეს სამოდელო გაკვეთილი.
|
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარების ჯგუფის წლიური ანგარიში სამოქმედო გეგმის განხორციელების შესახებ.
|
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარების ჯგუფის წევრებმა მოამზადონ წლიური ანგარიში სამოქმედო გეგმის განხორციელების
შესახებ.
|
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარების ჯგუფის წევრებმა მოამზადეს წლიური ანგარიში სამოქმედო გეგმის განხორციელების
შესახებ.
|
გვერდები
- მთავარი
- ჩვენს შესახებ
- ჯგუფის უფლება-მოვალეობები
- ესგ
- შეფასების ჯგუფის დებულება
- eSchool
- მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტი
- ჯგუფის სამუშაო გეგმა
- თვითშეფასების კითხვარი
- მასწავლებლის ეთიკის კოდექსი
- მოსწავლის ქცევის კოდექსი
- მასწავლებლის პორტფოლიო
- სასწავლო რესურსები
- პედაგოგიური კვლევა
- გაკვეთილის გეგმა
- სამოდელო გაკვეთილი
- SWOT - ანალიზი
- ჯგუფის ანგარიში
- ელექტრონული რესურსები
- ფოტოგალერეა
ჯგუფის ანგარიში
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий